Podziękowanie:
Wyślij e-mail z podziękowaniem za udział, podkreślając wartość ich zaangażowania.
Materiały dodatkowe:
Udostępnij dodatkowe materiały, takie jak nagrania, slajdy, notatki, które mogłyby być pomocne.
Ankieta feedback:
Zapytaj o opinie na temat webinaru, aby zrozumieć, co się podobało, a co można poprawić.
Call to Action:
Zachęć do dalszego zaangażowania, np. dołączenia do listy mailingowej, udziału w kolejnych wydarzeniach czy zakupu produktów/serwisów.
Często u organizatorów słychać westchnienia ulgi po zakończeniu webinaru. Nie jest to jeszcze koniec. Moźna sobie pochwalić za udany webinar, ale czy cell został osiągnięty?
A tu..... powrót do pierwszego zadania w pierwszym pinkcie planu projektu pod tytułem "webinar". Czy cel został osiągnięty? Webinar nie jest celem w sobie, lecz sposób na osiągnięcie celu. Środek do celu!
Celem najczęściej jest związane z tym, że chcemy, aby uczestnicy po webinarze co zrobili z zdobytą podczas webinaru wiedzą. Idealnie należało by podzielić grupę zarejestrowanych uczestników na trzy grupy:
A jeśli zadali pytanie lub weszli w interakcję z prelegentami podczas webinaru, należy tą invormację zachować.
Ogólnie, można przyjąć, że nasze postępowanie do ww grup po webinarze, musi być inne. Inne do każdej grupy ponieważ maja inny stan wiedzy o tym o czym mówiono podczas webinaru.
© OIWW sp. z oo
OIWW sp. z oo
ul. Twarda 18
05-105 Warszawa
Kontakt
@ biuro@oiww.eu
t +48 604190144